Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с термостат 156 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    смени си радиатора колега
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
    Peugeout 2.2 HDI 133+++
    Alfa 159 +++ next

    Comment


    • #17
      Направих опита колега, ясно показва, че е заминал... Благодаря за съвета

      Comment


      • #18
        Първо каде се намира тва радиаторче и няма ли вероярност да се промие и изчисти. Ако не е много скъпо направо ще взема ново,че пролетта маслото си се смеси с охладителната течност и още от тогава съм сигурен ,че се е затлачило.
        алфа ромео 156 тс

        Comment


        • #19
          Вътре в купето под таблото. Не е толкова скъпо ама смяната му е кофти. Не може да се промие, в тъъбичките му има едни спирали които правят промивката пчти невъзможна. Виж си и водната помпа, да не е отлепена перката щом само на високи обороти има парно.
          sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

          Comment


          • #20
            Сега като се замисля според мен за сега не мога да твърдя ,че е радиаторчето,аз мисля че не сме я обезвъздушили както трябва защото парното изчезна 1,2 минути след наливане на добавката. Другото което се сещам е ,че не изчакахме да се включи перката. Запалихме колата загря на 90 градуса отворих капачката на казанчето налях половината добавка и покарахме така малко около 20 мин и теча на радиатора спря. Но сега нямаме парно както преди съвсем леко духа ,но като загрее не духа съвсем студено важното е ,че не се изпотява стъклото все пак е нещо . Проблема ще излезе от тва ,че има въздух ,тая сутрин като отивах на работа забелязах ,че много по рано започна еа вдига стрелката от обикновенното а си беше доса студено.
            алфа ромео 156 тс

            Comment


            • #21
              И да е останало въздух двигателя май си се обезвъздушава сам при каране. Все пак най-високата точка е казанчето за антифриз, не знам как би останал въздух в радиаторчето. За това след интервенции по охладителната система трябва да се следи нивото на охладителна течност първите дни и съответно да се долива. Успех все пак.


              Comment


              • #22
                Аз го следя нивото си е ок. Не мога да си обясня как за един мик и ми изчезна парното. Добре,че поне духа хладко има надежда. Ходих в един сервиз от кадето взех добавката като им казах умряха от смях и викат ,че някой път имало и противодействие. Сега ми дадоха нещо пак на бардал само,че за промивка и после пак треа дс сменя антифриза,но ако сменя антифриза няма да има добавка за теча и рсдиатора ще текне пак хахахахах чредпочитам да нямам парно.
                алфа ромео 156 тс

                Comment


                • #23
                  Според мен през зимата не ти трябва радиатор, така че можеш чак на пролет да го ремонтираш, единственото условие е температурите да се задържат до -30 -40 градуса по Целзий. Дори не ти трябва и антифриз, а това е сериозно спестяване на средства, които можеш да инвестираш в някой хедж-фонд.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    Парното се оправи няма да сменям радиаторче на парното . Системата е глътнала малко въздух докато наливам абе общо взето при заграя двигател 90 грсдуса е работил около,2,3минути без капачка на казанчето за антифриз. Колкото и да ми е странно не съм и предполагал ,че може да с ане така. Благодсря на всички за съветите.
                    алфа ромео 156 тс

                    Comment

                    Working...
                    X